loading...
azadname
رای ما دکتر عارف


در عاشقی گریز نباشد ز سوز و ساز

استاده ام چو شمع مترسان ز آتشم

azad بازدید : 8 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 1- انگار دیگر به نبودن با هم عادت کرده ایم !

من با تنهایی و تو با تن هایی...

2- فک کنم کلاغ آخر قصه ها منم چون هیچوقت به خونه نرسیدم ...

3- مث مردن میمونه دل بریدن ولی دل بستن آسونه شقایق!

4- من خواب نیستم خودمو زدم بخواب واس همین بیدار نمیشم.

 

5- من و تو هر دو غریبیم به صحرای وجود! و آشناییم! 

چرا که عطر وجود مرشدی مشترک ما را تا بدین حد به هم نزدیک ساخته است.

6- دوسش دارم اگرم زیاد باش نیستم واس اینه مزاحمت رو دوس ندارم .

7- درد دل کردن به دل درد بعدش نمی ارزه.

8- رفت حاجی به طواف حرم و باز آمد / ما به قربان تو رفتیم و همانجا ماندیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 665
  • بازدید کلی : 6,090
  • کدهای اختصاصی
    شعر روز

    کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد

    یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

    از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار

    صد ملک سلیمانم در زیر رنگین باشد